Reklama w Internecie
W XXI wieku w Internecie reklamuje się mnóstwo przedsiębiorstw i zdaje się, że statystyki w tym względzie będą stale rosnąć. Badania rynkowe potwierdzają, że ma to sens i jest opłacalne.
Trudno się więc dziwić podmiotom gospodarczym, że tak chętnie korzystają z możliwości, jakie daje im wirtualny świat. Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, jak wiele różnych możliwości reklamowania się w Internecie mamy do wyboru.
Na chwilę obecną warto zwrócić szczególną uwagę na dwie sfery: media społecznościowe oraz marketing w wyszukiwarkach. Poza tym, cały czas popularny jest mailing.
Wielu przedsiębiorców stawia także na marketing szeptany czy też wykupywanie banerów na popularnych stronach. Zdaje się, że w przyszłości pojawią się jeszcze inne formy e-reklamy i że mogą one być dość oryginalne.
Internauci są już znudzeni klasycznymi formami promocji i coraz trudniej będzie do nich dotrzeć tymi właśnie drogami. Agencje interaktywne potrzebują więc kreatywnych osób, które będą tworzyć oryginalne kampanie.